هندزفری واکی تاکی:زمانی که کاربران بیسیم واکی تاکی ، تصمیم به ارتباط با مابقی کاربران می گیرند نیازمند به فشردن کلید PTT می باشند که این امر در زمان کارکردن کاربران بسیار دست و پا گیر می باشد ،

همچنین در محیط های شلوغ و پر سر و صدا زمانی که بیسیم در حالت گیرندگی است صدای پخش شده از بیسیم امکان دارد در محیط گم شود و قابل شنیدن نباشد و یا در مکان های تصمیم بر این دارید که صدای پخش شده از بیسیم را فقط کاربران بشنوند ،

راه حل موارد فوق فقط استفاده از هندزفری واکی تاکی می باشد.

هندزفری واکی تاکی استفاده از بیسیم را برای ما راحت تر می کند ، برای مثال گروه دوچرخه سواری را در نظر بگیرید ، زمانی که در حال رکاب زدن و تردد هستند ، دست هایشان درگیر فرمان و ترمز و کارهای جانبی دیگر است.

به همین دلیل دست گرفتن بیسیم برایشان سخت است ، یا اگر بیسیم را بتوانند بر روی دوش یا یقه خود هم نصب کنند ،زمانی که بخواهند صحبت کنند در هر شرایطی نمی توانند دست به دوش یا یقه شوند و دکمه ارسال را بزنند ، با استفاده از هندزفری واکی تاکی حنجره ای که قابلیت VOX دارد، فقط می توانند با صحبت کردن صدای خود را به کاربران دیگر برسانند .

زمانی که کنار جاده در حال تردد هستند و صدای خودروها و بوق و عوامل دیگر ، شرایط را برای شنیدن صدا سخت خواهند کرد ، با استفاده از هندزفری واکی تاکی روی تک گوش می توانید صدای کامل داشته باشید و صداهای دیگر هم با گوش آزاد هوشیار باشید و چک کنید.

انواع هندزفری واکی تاکی

هندزفری معمولی

هندزفری واکی تاکی معمولی دارای یک گوشی هستند و روکش سیم معمولی دارند که با یک دکمه معمولی در مسیر سیم شما می توانید عملیات PTT را انجام دهید ، کیفیت خروجی صدا در حالت معمولی می باشد .

هندزفری واکی تاکی معمولی
هندزفری معمولی

هندزفری شلنگی

این مدل هندزفری واکی تاکی دقیقا شبیه همون مدل هندزفری می باشد و خروجی گوشی آن حالت شلنگ فنری دارد و بصورت شفاف می باشد.

هندزفری واکی تاکی شلنگی
هندزفری شلنگی

هندزفری بادیگاردی

این هندزفری واکی تاکی در حالت دو سیمه و سه سیمه قرار گرفته است ،

تفاوت مهم این دو سری در جایگاه قرارگرفتن دکمه PTT بر روی بدن است ، در مدل دو سیمه دکمه PTT بر روی یقه لباس و نزدیک هایصورت قرار خواهد گرفت و در مدل سه سیمه دکمه PTT از درون لباس عبور خواهد کرد و بر روی مچ و نزدیکان دست قرار خواهد گرفت.

هندزفری واکی تاکی بادیگاردی
هندزفری بادیگاردی

هندزفری کنفی

این مدل هندزفری در مدل های هندزفری معمولی موجود می باشد با این تفاوت که ، جنس محافظ روی کابلی که به بیسیم متصل خواهد شد از جنس مقاومی به مانند کنف یا نخ مانند است.

هندزفری واکی تاکی کنفی
هندزفری کنفی

هندزفری حنجره ای

این مدل هندزفری یک حالت حلقوی دارد که بر روی گلو قرار خواهد گرفت و از حالت VOX ، می تواند پشتیبانی کند ، در واقع زمانی که شما صحبت میکنید از طریق ارتشاعات حنجره شما بیسیم را به حالت ارسال می برد و صدای شما را منتقل می نماید و نیاز به درگیر شدن دست نخواهد بود ، همچنین در اکثر بیسیم ها گزینه VOX LEVEL وجود دارد که در مقاله ای دیگر راجب آن صحبت خواهیم کرد.

هندزفری واکی تاکی که بدون دخالت دست می توانید مکالمه کنید
هندزفری حنجره ای با قابلیت VOX