بیسیم واکی تاکی سیم کارتی

بیسیم واکی تاکی سیم کارتی ،همان طور که از نام آنها می توان حدس زد ،

صرفا در جاهای کاربرد خواهند داشت که بستر DATA سیم کارت فعال باشد ، اما در خرید این نوع بیسیم های سیم کارتی باید مدنظر داشته باشید که چه پروتوکل های ارتباطی را پشتیبانی می کنند ، اغلب 3G هستند و گاهی 4G  و LTE ، در هنگام خرید باید به این موارد هم دقت لازم نمود.

با توجه به اینکه بستری ارتباطی این بیسیم ها شبکه های پهن باند می باشند ،

باید در نظر داشت که شبکه های که آمادگی خدمات در شرایط بحرانی دارند نمی توانند تمام شبکه خود را به این مدل بیسیم منوط نمایند ،

زیرا در شرایط بحرانی نمی توان به این قبیل بیسیم اکتفا کرد و بیسیم های باند VHF که زیرساختی ساده و آماده به کار در شرایط بحرانی دارند مطرح می باشند.

از سوی دیگر باید در نظر داشته باشید هزینه های ماهانه و سالانه شارژ بیسیم های سیم کارتی توسط شرکت ارائه دهنده به چه صورتی می باشد .

بعضی از اپراتور ها هزینه های زیادی بابت استفاده از این خدمات خواهند گرفت که برای کاربران عمومی اصلا صرفه اقتصادی نخواهد داشت.

به دلیل بحث امنیت شبکه ارتباطی ، تاییدیه حراست کل به جهت پایداری ارتباط بسیار مهم می باشد ، تا بتوان در فضای امن مکالمه انجام بدهید و حریم شخصی و سازمانی کاملا محفوظ بماند.

بیسیم های سیم کارتی هایترا جزء محدود بیسیم های سیم کارتی هستند که تاییدیه حراست کل کشور را در بحث پایداری امنیت شبکه اخذ نموده . شرکت مخابراتی صدرا افق نمایندگی فروش بیسیم های سیم کارتی هایترا در ایران می باشد و آماده تست پایلوت در تمامی شهرستان ها می باشد.